Menu

5 otazek pro rozpoznani kvalitni affiliate site

1 minuta čtení

Navazu na minuly clanek o zakladani affiliate site. Kdyz jsme pred vice nez 2 lety zvazovali rozjezd affiliate site AffiliateClub bylo pro nas zasadni soustredit se na vysokou kvalitu a zodpovedet mimo jine techto 5 otazek:

1. Jak kvalitni obchod a obchodni tym dokazeme vybudovat?
2. Jake kampane dokazeme spustit a v cem budou lepsi nez kampane konkurence?
3. Kde a jak ziskame affilaky a SuperAffilaky – proc budou chtit spolupracovat s AffiliateClubem? Dokazeme affilaky dlouhodobe udrzet a motivovat?
4. Jak se odlisime od konkurence a bude to stacit na konkurencnim ceskem affiliate trhu?
5. Jak zvladneme resit administrativu – vyplaty, reklamace, chyby v trackingu, atd.? Jak zvladneme resit urovnavani vztahu s rozlobenymi klienty a affilaky?

Rychlou analyzou lze predejit ztrate zdroju, ktere bych mohl venovat budovani affiliate projektu. Cast affiliate know-how je pri provozovani affiliate site pouzitelna, na druhou stranu je potreba doplnit i trochu odlisne skills a soustredit se napriklad na obchod, (dosud konkurencni) affilaky a administrativu. Uspech nevidim ve startu technickeho reseni a rozjeti prvni kampane, nejzasadnejsi je podle me zkusenosti udrzet dlouhodobe skvele vztahy s klienty i affilaky – tj. precizni business development, kazdodenni hledani kompromisu a hledani novych prilezitosti.

U nekterych SuperAffilaku (v CR i mimo CR) sleduji trochu jine uvazovani a praci se zdroji. Chovaji se vice jako investori, nez budovatele novych firem/projektu. Vydelane penize investuji do firem/projektu, kde neresi provozni zalezitosti, ale obohacuji je svym affiliate/vykonnostnim know-how a dodavaji klicove rady a kontakty, ktere tyto firmy posouvaji dale. Z meho pohledu je zasadni focusovat se na to, co umim nejlepe – nekdo je skvely kreativec, marketer, analytik a nekdo treba houzevnaty projektak. Dulezite je, kde vychazi nejvetsi ROI investovane koruny nebo hodiny casu.

Jaky je vas nazor? Klidne piste do komentaru pod clankem.

Poslední aktualizace: 16. 07. 2014