1 minuta čtení

Na tradicnim setkani affilaku Affiliate ctvrtek jsem nemohl chybet. Bavi me setkavat se s affilaky a lidmi kolem affiliate podnikani. Pripravil jsem kratke shrnuti a nekolik mych postrehu ze ctvrtecniho setkani.

V uvodni reci Mario, jak je jeho zvykem, zminil nekolik zajimavych cisel. Podle reakci publika a navazujicich diskuzi zaujala napriklad zminka o optimalizaci Facebook kampani na konverze a ziskavani cennych leadu (emailu) za par korun.

leady-z-facebooku

Ukazka vysledku Mariovo kampane na Facebooku

Nasledne predstavil svou Affiliate Academy, online trenink pro affiliate managery a provozovatele affiliate kampani. Odmena za propagaci Affiliate Academy startuje na 2000 Kc. Mariovi jsem slibil podporu Affiliate Academy. Rad podporim aktivity, ktere pomahaji k rozsirovani a zkvalitnovani affiliate oboru na tuzemskem trhu.

V dalsi casti mozna trochu prekvapive dominovala damska vystoupeni. Misa Soukupova predstavila svuj online kurz hubnuti s nazvem HubnemeKrokZaKrokem.cz. Lucka Charvatova seznamila affilaky s kurzem Proc byt na LinkedIn?

Nasledne jsem si take urval „par minut slavy“ a zminil novinky z AffiliateClubu:

  • prilezitost vytezit svatek vsech zamilovanych – napriklad valentynska akce Frutiko
  • stale mimoradne uspesne affiliate kampane na potravinove doplnky – evergreen AffiliateClubu, pilule dlouhodobe frci vyborne
  • novy eBook zdarma o marketingu na Facebooku – zde jsem navazal na vyse uvedene Mariovo konkretni promo moznosti na Facebooku (ne, nemeli jsme to s Mariem dopredu domluvene ;))
  • poprve jsem blize promluvil o nove vertikale v AffiliateClubu, kterou jsou kuponove nabidky – pokud provozujete kuponovy nebo cashback web a nejsme v kontaktu, pojdme probrat moznosti, jak spolecne na tomto zajimavem businessu vydelavat

Poprve jsem take potvrdil misto dalsi business snidane OnlineStars, ktera probehne v Hubu v Drtinove ulici, ktery je podle me skvele misto pro podobna setkani. Snidane se uskutecni ve ctvrtek 26.2. a registrovat se muzete zde.

Nasledovala prednaska Davida z cestujlevne.com, ktery dorazil na setkani s drobnym zpozdenim. Prednaska byla doplnena diskuzi s publikem. David zminil, jak podle jeho nazoru uzivatele ctou informace na webu a podelil se o nekolik cisel z testovani pri redesignu jeho webu, ktery ma 30 % prijmu z AdSense. Daviduv web ma 30 % trafficu z Facebooku a sazi na kvalitni clanky a rady, ktere v drtive vetsine nepotrebuji zadnou placenou podporu na Facebooku a presto dokazi zasahnout organicky az 150 tisic lidi. Prumerny zasah Davidovych postu na Facebooku je 40 % fanousku, pricemz globalni prumer je podle nej nekde kolem 2-8 %. K dobremu „zasahu“ pomaha dusledne cileni Facebook marketingu a kampani pouze na lidi, kteri maji vyznamny zajem o typ jeho nabidek.

Dalsi report z Affiliate ctvrtku najdete na magazinu Affilak.cz.
Uvodni foto vychazi z fotky na Affilak.cz a fotky od Maria.