2 minuty čtení

Od Vaska Strupla mam uz nejakou dobu zpravy o pripravovane expanzi Bonami do Polska. Dneska byla expanze oficialne potvrzena, prepis tiskovky uvadim v clanku nize.

Bonami samo sebe nazyva „internetový obchod s krásnými věcmi pro bydlení“. Projektu fandim, je mi sympaticky napriklad tim, ze na projektu se potkali hned dva moji oblibenci, krome Vaska se na projektu podili sikulove z Mitonu. Bonami ma milou ambici rozzarit ceske domacnosti a firmy krasnymi designove zdarilymi vychytavkami. Podobnou ambici maji zakladatele Bonami i v pripade ceskeho online rybnicku, do ktereho prostrednitvim Bonami privadi same usmevave tvare, jak je videt na jedne z fotek jejich tymu.

bonami-tym

Cast tymu Bonami pri odpoledni porade (prevzato z Twitteru Bonami)

Polsky trh je obecne povazovan za velmi narocny. Rada projektu v Polsku narazila. Tech negativnich pribehu z Polska jsem slysel nasobne vice, nez pribehu o uspechu. Asi nejvetsi online pecku ma na svedomi Pavel Dolezal pri jeho tazeni s Ataxem. Pavel stravil v Polsku nekolik let a obetoval teto expanzi o hodne vice, nez si prumerny podnikavec vubec dokaze predstavit.

O Vaskovi Struplovi se brzy muzete dozvedet vice v pripravovanem rozhovoru v ramci serie rozhovoru AffiliateClubu. Navazeme na velmi uspesne povidani s Davidem Spinarem o jeho odchodu po deviti letech z pozice CEO H1.cz. Vasek i David jsou zakladatele nejvetsi internetove agentury H1.cz.

Dale uz tiskova zprava Bonami o vstupu na polsky trh, expanze probiha pod brandem Bonami.pl.

TZ: Bonami, internetový obchod s krásnými věcmi pro bydlení, dneškem vstupuje na polský trh. Na spuštění Bonami.pl čekalo 25 tisíc předregistrovaných členů, do konce roku jich Bonami chce v Polsku mít okolo 300 tisíc.

Do Polska Bonami expanduje jen necelý rok a půl po svém narození – v Česku odstartovalo v lednu 2013. (Takhle vypadal první rok Bonami v číslech). „Model, kdy každý den nabízíme nové krásné věci za smysluplné ceny, se v Česku osvědčil. Polsko bylo, jako velký a současně blízký trh, od začátku v plánu jako další země pro rozšíření,“ komentuje expanzi zakladatel Bonami Václav Štrupl.

Bonami v Polsku zahajuje se shodným sortimentem, jako nabízí v Česku. Postupem času se však nabídka bude přizpůsobovat vkusu polských zákazníků. „Nechtěli jsme polským členům nabízet něco polovičatého, takže od prvního dne nabídneme stejný počet kampaní jako v ČR, samozřejmě plně v polštině – tým jsme rozšířili o rodilé Poláky. Polskou mutaci startujeme z Česka, odkud řešíme kompletní agendu včetně nákupu, logistiky nebo marketingu,“ vysvětluje Václav Štrupl.

25 tisíc členů, kteří se registrovali ještě před spuštěním, svědčí o tom, že o Bonami by měl být v Polsku zájem. Cílem pro rok 2014 je 300 tisíc registrovaných členů a tržby v desítkách miliónů korun.