Menu
Časově efektivní nakupování po netu – Zoot, iTesco

Časově efektivní nakupování po netu – Zoot, iTesco

2 minuty čtení

Podobne jako vetsina chlapu nemam rad nakupovani. Ve skole nas ucili o krivce stresu pri nakupovani u muzu – cim dele je muz v obchode, tim krivka stresu stoupa az preroste urcitou mez. Kdyz si po case stravenem nakupovanim zkousim X-ty kousek obleceni, prijde najednou faze „zaseknuti“ a dalsi zkouseni odmitnu a radsi zmizim. Btw. U zen to je presne naopak, cim dele jsou v obchode, tim krivka stresu klesa. :))

Bezne rodinne nakupy mam vyresene pres iTesco – bydlim za Prahou bohuzel mimo dostupnost Rohlik.cz a Kolonial.cz ze stáje Daniela Křetínského, který vlastní mediální dům Czech News Center (Blesk.cz, E15.cz, atd.). Portal iTesco provozuje Tesco. Vetsinou to funguje tak, ze vam dovazi potraviny z nektereho vetsiho obchodu Tesco, ktery mate v okoli. V mem pripade me zavazi potravinami z obchodu Tesco v Kladne.

Nevidim v adminu iTesco statistiky, ale urcite budu mit pravidelne 45+ objednavek rocne a 60+ tis. Kc rocne utratu. Minimalne 2 roky jsem nebyl na rodinnem nakupu v obchodaku a kdyz tam z nejakeho duvodu musim, netaham se s taskami a stejne nakupuji pres iTesco. Vyhodou online potravin iTesco jsou i akce, ktere probihaji tusim stejne, jako v obchodaku. To znamena, ze na iTesco mate stejne akce jako v obchodech Tesco.

Nove jsem objevil podobny hack pro nakupovani obleceni. To jsem dosud nakupoval offline, protoze se mi pri nakupech online nelibila ta hra s velikostmi – i kdyz znate svou velikost, kazdy vyrobce oznacuje obleceni trochu jinak. Cas usetreny nakupem pres internet se vynuluje tim, ze nepadnouci obleceni je potreba zasilat zpet a jeste mit nejaky system sledovani, jak se ty vratky resi (i nejvetsi firmy delaji ve vratkach chyby). Proste tohle pro me nebyla cesta a spise jsem kupovani obleceni pres internet vnimal jako vec pro zeny, ktere touzi po urcite rozmanitosti a maji trpelivost resit vratky.

Muj pohled na nakupovani obleceni na internetu se zmenil, kdyz jsem ted objevil nakupni proces Zootu. Velmi mile me prekvapilo, jak to maji vyresene. Web Zootu je v pohode – clovek obcas narazi na nedokonalost jako potize s registraci (ta mi zabrala asi 10 minut) nebo pomale nacitani obrazku zdrzujici pri prohlizeni nabidky, ale celkove podle me solidni a na ceske pomery nadprumerny web.

zoot-prodejna-zeny

To nejlepsi prichazi az po nakupu. Zbozi si muzu objednat do vydejniho mista na Andelu, ktera mam 3 minuty od kancelare. Perfektne zmaknuta je logistika, rano objednane zbozi se mi hlasi SMSkou jako pripravene k vyzkouseni kolem obeda. Vydejni misto obsahuje kabinky – vse si v klidu vyzkousite a zaplatite pouze to, co vas zaujme (nebo treba taky nic :)). Objednal jsem si nekolik bund v souctu za 30 tis. Kc a dva svetry a nakonec jsem odchazel spokojeny pouze se svetrem. Bundu jsem koupil az na druhy pokus, kdyz jsem si objednal dalsi 3 kousky a z nich mi jeden padnul.

Podobne jako par jinych ceskych firem, take Zoot stavi svuj uspech na perfektni peci o zakaznika – uz komunikace na webu a pri objednavce je prijemna a podobny standard drzi take personal v prodejne. Pokud chteji zamestnanci budovat svou karieru v Zootu, musi dodrzovat extremne prozakaznicky pristup. Pokud vas dodane obleceni nezaujme, prodavacka se usmeje, zbozi zabali zpet a vse je v poradku – jeste vam preda kupon na slevu na dalsi nakup.

Jaka je vase zkusenost s nakupovani obleceni na internetu?

Poslední aktualizace: 27. 01. 2015