Menu

Dashboardy – rychly pristup k vysledkum

Méně než minuta čtení

Pri praci s daty vyuzivam ruzne dashboardy – je pro me dulezite mit rychly pristup k vysledkum. Mezi me oblibene dashboardy patri ty z Google Analytics. V posledni dobe me 2 partneri pozadali o nastaveni mych dashboardu, tak se i zde podelim, jak u projektu obvykle skladam dashboardy.

1. Shrnuti (drive jsme tomu rikali – Top Management Summary)

  • celkove prijmy
  • celkova navstevnost
  • vyvoj produktu – klicove parametry o chovani uzivatelu/marketingu

2. Inbound – neplacene zdroje navstevnosti:

  • SEO
  • Direct (prime) pristupy
  • Newslettery
  • Social – Facebook, Twitter, YouTube free traffic

3. Placene kampane – v nasem pripade cca:

  • PPC reklama – Sklik a AdWords
  • Bannerova reklama
  • Affiliate partneri
  • Facebook reklama

4. Detailni dashboardy – napr.:

  • Detail za SEO navstevnost – klicova slova, landing pages, atd.
  • Detail za PPC reklamu – klicova slova, reklamni sestavy, atd.

Google Analytics Dashboardy maji dobre vyresene sdileni:
1. GA Dashboardy muzete jednodusse sdilet s kolegy, partnery, klienty.
2. Existuje spusta clanku o GA Dashboardech, kde muzete ziskat link pro automaticke vygenerovani doporuceneho Dashboardu – napr. tento clanek.

Pracujete s Dashboardy? Jake Dashboardy pouzivate?

GA_dasboard

Ukazka GA Dasboardu z E-consultancy.com.

Poslední aktualizace: 03. 07. 2013