Menu

Je TopSleva dvojka na trhu slevovych srovnavacu?

1 minuta čtení

Slevovy srovnavac TopSleva.cz ma za sebou 1 rok a 4 mesice provozu. Za tu dobu projekt pekne povyrostl. V druhe polovine tohoto roku prekonal hranici 200.000 registrovanych uzivatelu a pocet uzivatelu dale zajimave roste. Denni navstevnost jsou stabilni desitky tisic visits a obrat se pohybuje v radech vyssich stovek tisic korun mesicne.

TopSleva patri spolecne se Skrz a SlevyDnes mezi TOP 3 slevove srovnavace. Konkurence ma proti TopSleva priblizne 2 roky naskok, oba konkurencni srovnavace slevomatu startovaly v roce 2010. Blizi se konec roku a my si rikame, jak si v TOP3 stojime?

Nabizi se nyni otazka – Je TopSleva trojka nebo dvojka na trhu?

Spravna odpoved bude – Jak v cem.

  • z pohledu poctu registrovanych uzivatelu – dvojka na trhu ma podle svych vyjadreni nyni o cca 20K registrovanych uzivatelu vice – pri pokracovani aktualniho trendu bude TopSleva v radu tydnu v tomto meritku dvojka
  • z pohledu visits – bude TopSleva spise trojka na trhu, traffic bude mit konkurence nyni o neco vyssi
  • z pohledu investic do marketingu – tam si myslim bude situace docela srovnana, u vsech 3 projektu se bude pohybovat mesicni investice do marketingu v radu vyssich stovek tisic korun
  • z pohledu zisku – to se tezko odhaduje – konkurence ma tu zajimavou vlastnost, ze jeden z konkurentu podle svych vyjadreni na projektu zamestnava na necely uvazek jednoho cloveka, druhy konkurent je naopak druhy extrem a na projektu pracuje tym 10+ lidi – TopSleva je nekde ve stredu s tymem kolem 5-ti spickovych full-time kolegu
  • z pohledu poctu prodeju – to me zajima asi nejvice – tam si myslim, ze rozdil dvojkou a trojkou na trhu nebude velky – pro nas je dulezit ziskavat pro nase klienty kvalitni konverzni traffic, to je nas hlavni cil

Aktualni uzivatelska zakladna a marketingove kanaly davaji TopSleva silu:

  • Prodat 100+ ks slevove nabidky denne v pripade nabidky z nizsi cenove kategorie (100-999 Kc), napr. nabidka z kategorie Zbozi, napriklad ruzna drobna elektronika a potřeby k PC
  • Prodat desitky kusu slevove nabidky denne v pripade nabidky z vyssi cenove kategorie (1-5 tis. Kc) – napr. nabidka Wellness pobytu
  • Marketingove podporit klienty – napriklad pomoci banneru na webu nebo Direct Mailingove kampane se zasahem 200+ tis. uzivatelu
  • Prodat neobvykle nabidky – mame zaznamenane prodeje nabidek v cenove kategorii 20+ tis. Kc – napr. prodej venkovni virivky

Velmi se osvedcila osobni spoluprace s klienty – mame zajem dozvedet se od klientu, ktere nabidky se skutecne prodavaji – tj. generuji zajimave trzby. Tym TopSleva je schopny se rychle a individualne zamerit na propagaci uspesnych nabidek. Tohle vidim jako nas typicky win-win pristup – podporime nabidku, o kterou maji uzivatele zajem, klient na prodejich vydela solidni provize a my si zaslouzime svou odmenu v ramci TopTracku.

Poslední aktualizace: 05. 11. 2013