Menu
#VímVícReport 4 – nové kampaně a růst tržeb o 70 % proti minulému měsíci

#VímVícReport 4 – nové kampaně a růst tržeb o 70 % proti minulému měsíci

1 minuta čtení

Připravil jsem s mým týmem konkrétní shrnutí práce na VímVíc.cz za minulý měsíc. Navazuji na #VímVícReport, který jsem publikoval v březnu.

V minulém měsíci jsme se více zaměřili na data a vylepšování kampaní. Ve výsledku se nám opět podařilo zvýšit tržby, tentokrát o 70 % ve srovnání s předchozím měsícem.

Nové strhnutí VímVíc.cz:

1. Marketing/Produkt

  • nové remarketingové kampaně na Facebooku, Seznamu i Google
  • pokračují webináře, nové kampaně pro podporu webinářů
  • testování dalších časově omezených akcí
  • úprava pravidelných newsletterů – lepší práce se segmentací
  • lepší propagace certifikátů na webu
  • omezení některých méně úspěšných autoresponderů
  • úprava zobrazování slev, které jsou v menší výši
  • vytěžení trafficu u kurzů zdarma – Xsell na placené kurzy

2. Vývoj

  • náhrada Mandrillu (po likvidaci této služby Mailchimpem) za AWS SES a sbírání feedbacku přes AWS SNS a SQS
  • nový provizní systém a jeho správa, tj. u každé objednávky se přesně eviduje, jaký podíl směřuje ke kterému subjektu
  • nové měsíční, týdenní a denní reporty
  • denní měření plánu a feedback do Slacku
  • nové řešení pro certifikáty na webu
  • různá drobná vylepšení na webu (výpis webinářů apod.)
  • reorganizace autoresponderů
  • evidence příjmů a výdajů
  • nová thankyou page po provedení objednávky

3. Obchod/produkce

  • účast na Evolution festivalu (offline akce) – foto z akce zde a další na Facebooku VímVíc
  • nové kurzy – ke konci měsíce 56 kurzů na webu
  • pilot řešení pro business zákazníky
  • noví lektoři na prodejní dovednosti a produktivitu

Poslední aktualizace: 12. 04. 2016