Menu
Americký Jet.com tasí proti Amazonu jeho vlastní zbraně

Americký Jet.com tasí proti Amazonu jeho vlastní zbraně

1 minuta čtení

V Americe teď začíná na poli e-commerce zajímavá bitva. Rok starý startup Jet.com vyzývá na bitvu Amazon.

Jet.com se těší důvěře investorů, od kterých získal 225M USD (5,5MLD Kč). V bitvě použije silné zbraně:
– prokazatelně nízké ceny – ty bude na svém webu srovnávat s cenami Amazonu (velmi agresivní tah!!)
– věrnostní klub založený na ročním členství (ala úspěšný Amazon Prime)
– doprava zdarma

Komentář: Dost přemýšlím o tom růstu věrnostních programů na trhu. Spousta firem rozjíždí své věrnostní programy. Výhodou je, že to jsou většinou programy zdarma, které zákazníkům jen dávají výhody. Tak třeba komunikuje svůj věrnostní program například Česká spořitelna, která jej nazvala iBOD a umožňuje získat odměny z iBOD katalogu. Na druhou stranu, nevýhoda spousty různých věrnostních programů je potom jejich nepřehlednost a nepraktičnost.

the-biggest-thing-in-shopping

Odvážných claimů se Jet.com rozhodně nebojí

Píše o tom teď řada médií, včetně CNN. Další informace jsou v článku na BI. Startup má svůj profil na CB.

PS. CEO startupu Marc Lore není žádný usmrkánek. Je to člověk, co dříve vybudoval a prodal Amazonu své firmy za 550M USD. Způsob prodeje popisuje poměrně pěkně poslední knížka o Amazonu a Jeffu Bezosovi.

Poslední aktualizace: 27. 07. 2015