Menu
Co je ještě morální v affiliate na hubnutí?

Co je ještě morální v affiliate na hubnutí?

1 minuta čtení

Na mém profilu na Ask.com se po nějaké době opět objevil zajímavý dotaz. Tentokrát zaměřený na morálku v affiliate:

Dotaz:
Co říkáš na affil vedený takovým způsobem – http://www.protivna-blondyna.cz/2015/04/o-hubnuti-s-financniky.html? Není to někdo od tebe? V článku je uvedena i fotka, co je u tebe v affilu.

Moje odpověď:
Nemám ve zvyku sledovat a komentovat aktivity konkurence, má odpověď je spíše obecně k marketingu a příběhům používaným k marketingu.

V marketingu se velmi často vytvářejí příběhy. Je to osvědčená forma marketingu. Jako příklad bych uvedl TV reklamy na prací prášky, v kterých nějaká krásná žena vypere tričko svého syna do absolutní bílé – realita je taková, že to tričko nejspíš neprala ona (její nebude ani pračka, z které tričko vytahuje) a ani ten syn s velkou pravděpodobností nebude její syn. Taková reklama ukazuje nějaký příběh nebo příklad. Nepobuřuje mě to, tohle je jeden z oblíbených formátů reklamy a nějak bych to více nehrotil.

Provozovatelem webu zmíněného v článku je AOF s.r.o. (screen). Podle další reakce na Ask.com jde o web Michala Majgota, který pracoval jako affiliate manager pro AffiliateClub.cz/5DM.cz a disponuje nějakým know-how získaným při této práci. Michal poměrně solidně použil toto know-how, které dříve trpělivě předával affilákům. Rozhodl se využít své zkušenosti a rozjet vlastní affiliate v segmentu hubnutí, což je samozřejmě jedna z nejlepších affiliate vertikál. Je to evergreen, že ženy chtějí hezké zadečky, nohy a ploché bříško a chlapi mají zájem o namakaná prsa a ruce a vypracované břicho a malý zadek.

Jde o podobné know-how, které affilákům v AffiliateClubu dodáváme na požádání – konkrétní příklady úspěšných kreativ, ukázky a doporučení pro nastavení Facebook/PPC kampaní, atd.

Michalovi se velmi precizní exekucí a podle jeho vyjádření řadou drobných testů a metodou pokus-omyl podařilo vylepšoval konverzní poměr kampaní i landing pages. Jeho web i kampaně patří pravděpodobně mezi nejkonverznější v oboru, to mu umožnilo se před pár týdny propracovat mezi české TOP affiláky v segmentu hubnutí. Velká gratulace k tomu úspěchu.

Moje oblíbená fotka předtím-poté, proměna Mirka Uďana ze Shoptetu

Jaký je váš názor na marketing formou příběhů? Jak se na něj díváte z pohledu uživatele nebo marketéra?

Poslední aktualizace: 27. 05. 2015