Menu
Portál TIPLI vstoupil do svého 5. roku v businessu a připravuje se na brutální nápor!

Portál TIPLI vstoupil do svého 5. roku v businessu a připravuje se na brutální nápor!

2 minuty čtení

Za týden proběhne další zátěžová zkouška portálu TIPLI. Kvapem se totiž blíží nákupní megaudálost AliExpress Day. To je čínský nákupní svátek, během kterého se servery TIPLI pekelně zapotí, protože odbaví násobně větší návštěvnost a počet transakcí.

Pamatuji si, jak jsme v začátku cashback businessu pravidelně ten nárůst podcenili a web nám během AliExpress Day zkolaboval. V praxi to vypadá tak, že celá firma je během AliExpress Day v pohotovosti a naše vývojové oddělení jede „noční“.

Teď už jsme o hodně zkušenější, takže na naší straně nečekáme žádná velká dramata. Máme několik dní před AliExpress Day upravený program meetingů, vše ladíme a testujeme. Přesto se nedokonalosti a chyby objeví. Loni například nezvládal transakce procesovat technologický partner AliExpressu, který transakce pro TIPLI obsluhuje. Naštěstí se žádná transakce neztratila, jen se bohužel některé transakce nahrávaly do systému dodatečně.

Když píšu, že jsme v TIPLI zkušenější, stojí za to zmínit, že v půlce října oslavil portál TIPLI další narozeniny. Vstoupili jsme do 5. roku businessu.

Výsledky TIPLI jsou i navzdory C-19 velmi solidní. Sice by to bez C-19 bylo asi lepší, protože s portálem TIPLI máme přes 30 % tržeb ze segmentu travel, který dostal samozřejmě šílenou ránu. To se týká například obchodního partnera Booking.com, přes kterého realizujeme 2/3 obratu v segmentu travel. Dále se to týká například obchodního partnera hotels.com, který je dost populární v Polsku.

Celá řada dalších business partnerů je taky kvůli C-19 postižených propadem tržeb. Zmíním třeba segment fashion, kde logicky nepotřebujete nové hadříky, když sedíte mnohem více doma a nepotřebujete si dělat radost nákupy hadříků, když řešíte, jestli budete mít za měsíc práci.

Určitě si nestěžujeme, protože přes všechny letošní průsery portál TIPLI roste a mezi cashback portály získal dominantní pozici. Takhle vypadá DOMINANCE TIPLI v číslech. 🚀🚀 Konkurenci válcujeme solidně. 🙈

Sice je pravda, co zaznělo na Twitteru, že Praha stále odolává a to se jedná o nejbohatší město v ČR. Praha je stát ve státě se 160 % průměrné úrovně EU. Jenže nutno brát ohled na to, že my jsme chlapi z venkova. Sláma nám trčí z bot ještě dnes. Dlouhou dobu trvalo, než jsme si začali na Prahu věřit.

V případě Prahy plánujeme, že ji přebarvíme do TIPLI barev také velmi brzy. Konkurence svůj boj stejně se zdá už vzdala. Začalo to někdy 2-3 roky zpět, kdy nejchytřejší manažeři prokoukli doutnající průser. Rychle v oboru změnili dres. Dneska excelují v jiných barvách. Teď už jen zbývá dorazit zbytek. Nebude to věříme dlouho trvat.

Poslední aktualizace: 30. 10. 2020