Na čtvrtek 31. ledna 2019 připravujeme pro všechny E-commerce nadšence druhý #ECVecer.
Druhý #ECvecer to je opět networking a 2 našlapané přednášky:
🔥 Radek Hudák @ CMO, Shoptet (ex šéf marketingu Slevomatu) 🔥 Marek Kobulský & Milan Merglevský @ Attribution-academy.cz (přední odborníci na atribuci a zpracování dat v ČR)
Podrobný program
Přednáška #1: Radek Hudák, CMO, Shoptet
Téma: Komunitní marketing
Jak pracovat na vztazích, jak budovat komunitu kolem vaší značky, jak si to nezkazit a čemu se vyvarovat.
Influenceři, klienti, ambasadoři značky – vlastně spousta pojmenování komunity kolem vaší značky. Ukážeme, jak s komunitou pracují v Shoptetu a jak jim pomáhá, ale i jak se přes noc pro některé stali veřejným nepřítelem a skřety z Mordoru.
Prednáška #2: Marek Kobulský a Milan Merglevský, Attribution-academy.cz
Téma: Atribuce polopatě
Jak vypadá uchopení data driven atribučního modelování marketingových investic v praxi a s jakými „pastmi“ na cestě je potřeba počítat? Lze identifikovat, že je váš tým i projekt připraven věnovat se dlouhodobě marketingovým experimentům vycházejích z různých atribučních modelů? Na tyto i další otázky se vám pokusí odpovědět Milan Merglevský a Marek Kobulský.
Networking
Po přednáškách bude následovat networking, kde na vás bude čekat občerstvení, dobré pití (alko i nealko), a skvělí lidé z oboru online marketingu, e-commerce a affiliate.
Do našich prostorů Tipli v Černé labuti se vejde maximálně 35-45 lidí. Je to ideální počet lidí k tomu, aby speakeři mohli odpovídat na otázky a účastníci si z toho odnesli co nejvíc.