Proc muze byt SEO dulezitejsi nez PPC?
Méně než minuta čtení
Chtel bych kratce navazat na minuly prispevek o inbound marketingu a doplnit, proc muze byt pro velkou cast projektu investice do SEO dulezitejsi, nez investice do tradicnich marketingovych kanalu.
Spoustu let se mluvi o marketingove slepote. I kdyz formaty reklamy jsou na internetu stale vetsi a v nekterych pripadech agresivnejsi (jak jdou technologie a prohlizece dale), tak nic se nemeni na tom, ze ochota klikat na reklamy klesa.
Pozornost uzivatelu internetu se presouva k duveryhodnejsim zdrojum informaci. Prostrednictvim optimalizace pro vyhledavace (SEO) muzete zaujmout vetsi mnozstvi lidi, nez v pripade placene inzerce (PPC). Do prirozenych vysledku ve vyhledavacich smeruje podle nekterych zdroju pres 80% pozornosti a prokliku, ve srovnani s placenymi vysledky.
Obrazek prevzaty z prezentace o inbound marketingu od SEOmoz.
Poslední aktualizace: 10. 12. 2012