Menu
Roadtrip do Itálie – Lago di Garda, Verona a jezera Walchensee a Achensee

3 minuty čtení

Minulý týden jsem měl pár dní dovolené. To znamená, že jsem nebyl pár dní v kanceláři, jinak jsem samozřejmě klasicky vyjel s compem a ráno i večer byl ve spojení s týmem i partnery. Touhle „dovolenou“ jsem dal kolegům v týmu prostor pracovat a furt jsem něco nekomentoval a netlačil na lepší výsledky, protože jsem trochu hnidopich. Stále vidím, že můžeme růst ještě více než současných 100+ %.

Komfortně jsme s TIPLI na pozici jedničky v ČR a SK a vyděláváme peníze, nicméně vždy to jde mít ještě o pořádný kus lepší čísla, znáte to. 💪🏼

Tak jsem si říkal, že než se tradiční předvánoční e-commerce horečka rozjede a začneme spouštět nachystané pecky, naberu inspiraci na výletu.

Vyrazil jsem s rodinou již poněkolikáté na roadtrip. U takového výletu každou noc spíme někde jinde a ubytování rezervujeme přes Booking.com den předem nebo až ten den. Rozhodujeme se s výběrem ubytování podle aktuální nálady. Orientačně jsme to vzali směr Itálie a Lago di Garda.

První zastávka byla na hranicích Německa a Rakouska. V jezeře Walchensee jsem se osvěžil při podzimní koupačce. Počasí v Alpách bylo na koupačku ideální. ⛰🐳

Sice takhle na podzim už člověk není tak vysportovaný jako v létě, snad to přihlížejícím nevadilo. Byla to příjemná zastávka, super zážitek mít jezero sám pro sebe. ❤️ Tohle mini-otužování mě baví. 🙋‍♂️❄️👍

Je to pro mě obrovská změna dokázat vlézt do studeného jezera, protože 35 let jsem se studené vodě vyhýbal. Třeba na dovče jsem se kolikrát ani v moři nekoupal, protože mi byla zima.

Letos jsem navštívil půldenní kurz WHM a od té doby si občas studenou koupačku takhle užiju. Obdivoval jsem lidi, co se koupou ve studené vodě a chtěl jsem to zkusit. 🙋‍♂️ Dneska dokážu vlézt do studeného alpského potoku.

První noc jsme strávili na hranicích Rakouska a Itálie, kousek od Brenneru. Druhý den jsme dokončili přesun do Itálie a objednali si přes Booking.com apartmán na jihu jezera Lago di Garda. Dali pár procházek a taky jsem propotil triko při ranních 8 km intervalů. Blíží se opět Velká Kunratická, tak hodně makám na sprintech a intervalech.

Další den a noc jsme strávili ve Veroně, kde krása střídá nádheru. 🤩 V létě jsme oslavili s manželkou 5 let od svatby. Slíbil jsem romantický výlet a vyšlo to zrovna na Veronu. ‼️

Manželka i synek vypadali spokojeně, tak jsem taky spokojený. 🙋‍♂️❤️ Třeba ty romantické procházky u řeky ve Veroně stojí rozhodně za návštěvu. 👪

Další zastávka byla sever jezera Lago di Garda v městečku Riva del Garda. 🌊🏊‍♂️ Tohle městečko se mi hodně líbilo. Parádní historické centrum se spoustou restaurací a kavárniček a k tomu fantastické procházky po břehu jezera. Cesta do Riva del Garda je 8 hodin z Prahy, tak se sem ještě někdy třeba na týden vypravím.

Jen u těch dovolených v Itálii je potíž, že zrovna neprospívají disciplíně v jídelníčku. Pár dní jsem musel prohlásit za #cheatday. 🙈🇮🇹🙋‍♂️

V městečku Riva del Garda jsem dal další hodně příjemnou koupačku. Pláž jezera Lago di Garda jsem měl opět sám pro sebe. 🏖🏝 V jezeře nikdo. Všude kolem hory. Velká paráda. 🤩🇮🇹

Netuším, kolik měla voda stupňů. Byla docela teplá. Kdybych střílel od boku, mohla mít 10-15 stupňů. Ve vodě kolem 4 stupňů vydržím jen chvíli, tady jsem si pěkně zaplaval, tak musela mít podle mě nejméně 10 stupňů. Přesto jsem byl ve vodě sám a bylo to skvělý.

Cestu domů jsme si dali na pohodu. Zastavili jsme se u jezera Achensee, kde jsme si objednali další apartmán. To byl pátý a poslední apartmán tohoto výletu. Jezero Achensee doporučuji. Je jen 5 hodin cesty z Prahy a kolem něj jsou moc pěkné hory i parádní procházky. Určitě se sem ještě vrátím.