Jak v Tipli pomáhá livechat Smartsupp při zlepšování produktu

Méně než minuta čtení

Ve spolupráci s týmem livechat appky Smartsupp jsem připravil rozhovor, v kterém popisuji, v čem nám livechat nejvíc pomáhá a jak se díky livechatu Smartsupp dají řešit některé komplikace na straně zákazníků. Také jsem se v rozhovoru zaměřil na to, jak pracujeme v týmu péče o zákazníky, který Smartsupp používá.

Pokud se chcete dozvědět, proč mám rád livechat řešení a co se mi líbí na livechatu Smartsupp, mrkněte do rozhovoru se mnou, který vyšel minulý týden. 🙂

Smartsupp aneb Analýza návštěvníků webu

Smartsupp je livechat s video nahrávkami návštěvníků webu. Díky tomu dokážete zjistit, co návštěvník dělá a navíc s ním jde rovnou i komunikovat.

Českému livechat řešení Smartsupp hodně fandím. Líbí se mi, jak české ruce chlapů ze Smartsupp týmu na produktu stále pracují a neustále jej vylepšují.

V referencích Smartsupp uvádí skoro 150.000 zákazníků a významné a velké brandy českého businessu a ecommerce. Stojí za vyzkoušení. 🙂



Site Footer