Menu
Rozhovor o cashbacku a růstu Tipli.sk na Topbyvanie

Rozhovor o cashbacku a růstu Tipli.sk na Topbyvanie

1 minuta čtení

Před pár týdny mě oslovil online web o nábytku Topbyvanie.sk s žádostí o rozhovor. Na Slovensku slavíme úspěchy s Tipli.sk, zájem o rozhovor na téma cashbacku mě potěšil.

Portál Topbyvanie.sk vypadá na pěkný projekt – šetří lidem čas při hledání nábytku online. Myšlenka je jednoduchá. Nabídnout uživatelům různé produkty od ověřených prodejců nábytku na jednom místě.

Z rozhovoru bych rád sdílel 3 otázky a odpovědi, na které se mě lidé často ptají.

Je v cashbacku nějaký háček?

Háček v tom není. V dnešní době nejsou lidé zvyklí dostávat něco zadarmo. Přesně tak ale cashback funguje. O osvětu na poli cashbacku se snažíme už druhým rokem a věřím, že se nám to daří. Potvrzuje to i celkový počet registrovaných zákazníků na Tipli, který tento rok překročil 700 000 uživatelů.

Které obchody uživatelé využívají nejčastěji?

Mezi TOP 3 obchody, kde uživatelé nakupují nejčastěji, patří oblíbený čínský AliExpress, dále BonPrix nebo Hej.sk. Jako další mohu jmenovat: Notino.sk, Pilulka.sk, eBay.com, Booking.com, Dr.Max, Bisro.sk a nebo Elnino.sk.

Je zřejmé, proč o nákupy s cashbackem mají zájem zákazníci. Co však motivuje internetové obchody, aby se ke cashbacku připojily?

Je to jednoduché. Obchody místo za reklamu platí odměnu rovnou zákazníkům. Zapojení do cashbacku je pro e-shopy zajímavou konkurenční výhodou, která potěší zákazníka.

Celý rozhovor si můžete přečíst na Topbyvanie.sk.

Poslední aktualizace: 14. 02. 2019