Shrnutí největší události zaměřené na e-commerce
Méně než minuta čtení
Navážu na předchozí článek, tady pokračování shrnutí našeho pracovního tripu do Berlína. Nejdříve proběhlo krátké okoukávání města, business večeře a nepříjemná autonehoda v Uberu během prvního dne. Druhý den jsme vyrazili za tím hlavním, proč jsme do Berlína vážili cestu.
Dost jsem se těšil na 4. E-Commerce Berlin Expo 2019. Jedná se o největší událost v Berlíně zaměřenou na e-commerce. Akce mě mile překvapila.
Potkali jsme hodně zástupců marketingových platforem, emailing řešení, spoustu fintech a datově zaměřených startupů. Vyčíhli jsme si několik zajímavých přednášek, z kterých mám pár postřehů, co Tipli a VimVic.cz zase posunou o kus dále. Poslední dobou nám například Tipli dělá hodně velkou radost, jak hodně drtí své konkurenty. 🔥🔥
A udělali jsme si to hezký i mimo prostory konference. V poledne nás obchodní partner pozval do špičkové autentické korejské restaurace. Tak jsme se dobře najedli a k tomu utužili vztahy. 😋
Celkově výborná příležitost potkat různé hráče v e-commerce ekosystému, nasbírat inspiraci a know-how a taky trochu probrat strategii mimo běžné prostředí kanceláře a kolotoče meetingu a businessu. Za mě dobrý. 🤩
Poslední aktualizace: 21. 02. 2019