Menu
Smartsupp live chat – recenze a zkušenosti

Smartsupp live chat – recenze a zkušenosti

4 minuty čtení

Péče o zákazníky je klíčová. Jeden z nejlepších prostředků pro poskytování dobré péče je live chat, skrz který mohou zákazníci komunikovat s obchodem. Jedním z poskytovatelů live chatů je Smartsupp. V čem se liší od konkurence a jaké jsou jeho výhody?

Smartsupp je český software pro live chat online. Globálně jej užívá více než 250 000 firem a na českém trhu patří k nejrozšířenějším live chat řešením. Mezi uživatele live chatu patří např:

Smartsupp online chat se liší od konkurence mj. tím, že je kompletně v češtině. Nejen prostředí pro operátory a zákazníky je česky, ale také podpora operuje v češtině.

Jak to funguje?

Smartsupp poskytuje online chat na web, který umožní zákazníkům komunikovat s obchodem v reálném čase. Livechat představuje jeden z nejúčinnějších způsobů zvyšování konverznosti.

Péče o zákazníky je v dnešní době naprosto klíčová, jak plyne např. z konference SupportDay. Prostřednictvím online chatu na web lze získat konkurenční výhodu.

Díky okénku livechatu se mohou zákazníci zeptat na dotaz, který jim pomůže s výběrem produktu a uskutečnění nákupu.

Live chat zvýší dokáže zvýšit prodeje a zisk až o desítky procent. Online chat zvyšuje prodeje přímo i nepřímo. Přímo díky umožnění zákazníkovi se doptat na potřebné informace k nákupu. Individuální péče zároveň zvyšuje loajalitu zákazníka. A nepřímo díky zvýšení důvěryhodnosti stránky.

Kromě toho také zefektivňuje celý proces zákaznické podpory, jelikož zákazníci s jejich dotazy nemusí nikam telefonovat, nebo posílat email a čekat, než se k nim někdo dostane. Livechat umožňuje odpovědět i na dotazy, které by jinak zákazníci neodesílali mailem.

O účinnosti a praktičnosti Smartsupp live chatu se lze přesvědčit v mém rozhovoru na Smartsupp.

Výhody Smartsupp livechatu

Smartsupp patří mezi nejlepší livechat řešení. Mezi jeho výhody patří:

  • je kompletně v češtině i s podporou
  • nejlepší ceny na trhu – lze i získat verze live chat zdarma
  • možnost odpovídat na dotazy z mobilu
  • nastavení automatického oslovení zákazníků
  • umožňuje nahrávat kliknutí a chování zákazníků na webu
  • 30 denní vyzkoušení jakéhokoliv balíčku zdarma

Již zmíněná čeština Smartsupp livechat odlišuje od ostatních chatů na web, díky tomu je komunikace a řešení případných problémů s podporou mnohem jednodušší.

Smartsupp nabízí možnost propojení livechatu s Android nebo iOS zařízeními a odpovídat tak na dotazy zákazníků z mobilních zařízení.

Díky livechat aplikaci Smartsupp je možné komunikovat se zákazníky i na cestách.

Velmi zajímavou funkcí Smartsupp chatu je možnost nahrát aktivitu zákazníků na webové stránce. Toto nahrání zobrazuje, kam zákazníci klikli, co na stránce dělali, jak dlouho tam strávili a proč ze stránky odešli.

Nahrávky ukazují také heatmapy, které zobrazují intenzitu klikání na dané položky na webové stránce. Díky tomuto analytickému nástroji lze stránku přizpůsobit pro co největší pohodlí zákazníků. Funkci nahrávek nabízí Smartsupp i samostatně jako Smartlook.

Další odlišnost od konkurence jsou nejvýhodnější ceny za operátora na trhu. Smartsupp livechat přichází v několika cenových balíčcích.

Smartsupp ceník

Smartsupp přichází ve 4 verzích, z nichž jedna je verze pro chat zdarma. Live chat verze zdarma se může hodit pro drobné začínající podnikatele, free live chat verze pak jde kdykoliv rozšířit.

Tato live chat verze zdarma nabízí:

  • slot pro jednoho operátora
  • 14 denní historie pro konverzace
  • limit 1000 nahrávek měsíčně (po 1 dni mazány)

Placené verze pak přichází ve třech balíčcích určené pro různě velké eshopy nebo webové stránky.

  Mini Standard Pro
Cena 124 Kč/operátor 249 Kč/operátor 624 Kč/operátor

Cena za livechat od Smartsuppu se vyvíjí od počtu operátorů. Při zvolení ročního předplatného je možné získat slevu 20 %. Měsíční ceny by tak byly 99 Kč pro Mini, 199 Kč pro Standard a 499 Kč pro verzi PRO.

S rostoucí cenou také přichází přístup ke komplexnějším nástrojům pro zkvalitnění péče o zákazníky a růst tržeb.

  Mini Standard Pro
Neomezený počet chatů
Přizpůsobení live chat okna
Pokročilé přizpůsobení přes API  
Propojení s databází zákazníků  
Automatické oslovení návštěvníků  
Přístup ke statistikám chatů    
Rozdělení operátorů do skupin    

Všechny verze obsahují možnost nahrávek aktivit, liší se limitem a dobou uchování těchto nahrávek. Zatímco verze Smartsupp Mini umožňuje nahrát až 3 000 nahrávek měsíčně a uchovat je po době 1 dne, verze Smartsupp Pro zvyšuje tento limit až na 50 000 a zachovává je až po dobu 10 dní.

Každá verze také přichází s informacemi o návštěvnících. Lze tak zobrazit jeho současnou lokaci, na jaké stránce se nachází nebo jakým způsobem se na webovou stránku dostal. Tyto informace mohou pomoci s řešením problémů.

Verze Pro odemyká možnost detailních statistik pro online chat na web. Zobrazuje výkon jednotlivých operátorů, např. jak průměrně dlouho operátorovi trvá odpovědět.

Další funkce Smartsupp Pro je high load dashboard, který optimalizuje dashboard pro webové stránky s vysokou návštěvností. Smartsupp jej doporučuje pro stránky s více než 300 000 návštěvníky měsíčně.

Poslední aktualizace: 30. 01. 2019