Menu
Konference SupportDay na téma péče o zákazníky

Konference SupportDay na téma péče o zákazníky

Poslední aktualizace: 14. 06. 2018

1 minuta čtení

Vyslali jsme zástupce z týmu péče o zákazníky na konferenci SupportDay 2018 v Pardubicích. Dostal jsem velmi pěknou zpětnou vazbu a doporučení na akci, na které vystoupilo několik zajímavých hostů a přednášená témata působí dobře.

Na konferenci SupportDay 2018 hodnotíme také pozitivně, že je možné potkat zástupce velkých korporací a také startupisty a sólo podnikatele. To má svou hodnotu, protože mezi chováním malých, středních a velkých firem existují významné rozdíly. Diskutovali jsme možnosti řešení péče o zákazníky a její výhody a nevýhody v jednotlivých strukturách.

O SupportDay byl velký zájem, to bylo patrné z počtu účastníků. Jednalo se v pořadí již o třetí konferenci ze série SupportDay, která se věnuje péči o zákazníky a novým trendům v oboru.

Kvalitní péče o zákazníky představuje konkurenční výhodu

Většina firem se v dnešní době potýká se silnou konkurencí a ty firmy, které nemají konkurenční výhodu například v unikátním know-how nebo nějakém strategické partnerství, mohou v tomto konkurenčním boji rychle ztrácet na dechu. I takovéto firmy mohou s konkurencí solidně soupeřit v případě, že poskytují perfektní péči o zákazníky.

Zákaznická péče získává ve firmách stále více na důležitosti a stává se klíčovým prvkem v businessu někde mezi marketingem, loajalitou a PR. Práce odborně vyškolených specialistů, kteří neustále prohlubují vztah se zákazníky, dokáže firmě zajistit výhodu nad konkurencí.

Zajímavá témata a možnost jejich využití v praxi

Velkým přínosem celé konference byla rozmanitost a kvalita jednotlivých řečníků, kdy každá z přednášek byla zaměřena na jiné téma a umožnila nahlížet na péči o zákazníky z jiného úhlu.

Účastníci konference se mohli například dozvědět, jak správně komunikovat na sociálních sítích, jak pracovat s emocemi zákazníka při doručení zboží nebo jak si spočítat ROI zákaznické péče. Dalo se tak během jednoho dne získat množství návrhů, které je možné následně využít v praxi.

Konference vypadá opravdu přínosně a na příští rok si zkusím také udělat čas a vyrazit společně s lidmi z našeho týmu péče o zákazníky do Pardubic!

Našli jste chybu?