Menu
Tipli slaví 1. narozeniny – nový společník, lepší produkt i kampaně

Tipli slaví 1. narozeniny – nový společník, lepší produkt i kampaně

2 minuty čtení

Včera oslavil náš nákupní a cashback portál Tipli své první narozeniny. Za ten 1 rok se udělalo ohromné množství práce. Nazažil jsem mockrát v životě takový „drive“ a progress na projektu.

Tipli úspěšně působí ve 3 zemích – Česku, Slovensku a Polsku. Ve 2018 očekáváme vstup do Rumunska. Poměrně rychle jsme prolomili hranici 100.000 i 200.000 registrovaných uživatelů. Další metou je 300.000 uživatelů, kterou věřím prolomíme brzy.

Na projektu pracuje přes 30 lidí a další hledáme (vývojáře, markeťáky, copywritery a další). Během pár týdnů otevřeme další nové kanceláře v Černé labuti. Současných 320 m2 nestačí, rozrostli jsme se do dalšího patra a tentokrát bude i terasa s bombovým výhledem!

Na českém a slovenském trhu hrajeme hlavní roli. Na Slovensku jsme se stali jedničkou poměrně rychle, v Česku se přetahujeme o první pozici a samozřejmě makáme naplno, ať jsme brzy suverénní jednička také v ČR.

V Polsku je situace složitější. Tam se pořád hodně učíme a poznáváme tamní trh, nicméně první výsledky jsou slibné a jen podporují náš zájem o zahraniční expanzi.

Při příležitosti 1. narozenin je vhodné zmínit, že v Tipli máme nového společníka. Tím je Petr Jirásek, který získal podíl ve společnosti Tipli s.r.o. provozující český, slovenský i polský portál a bude provozovat také rumunskou verzi Tipli.

Petr patří mezi nejchytřejší lidi, které jsem měl příležitost poznat. Vystudoval umělou inteligenci na MU a v Tipli je jeho rukopis čitelný od produktu, přes IT až po marketing.

Hodně věcí chystáme v následujících týdnech v produktu Tipli. Přes léto jsme nelenili a nachystali několik novinek, které testujeme a budeme postupně spouštět – změny dozná homepage, navigace na webu, akviziční landing pages i komunikace na webu cashback portálu.

Řada změn probíhá také v kampaních – už spoustu měsíců doplňujeme online kampaně také o offlinové kampaně a budeme v tom teď v hlavní sezóně pokračovat. Zatím nemůžu naznačovat, slíbit jen asi můžu, že budeme o něco agresivnější v odměňování uživatelů i v kampaních.

V plánu je také televizní kampaň pro náš cashback portál. Část kampaně už je připravená a blížíme se do stavu, kdy stačí pouze „mávnout“ a kampaň spustit.

Je toho hodně, co testujeme a chystáme. Na prvním místě máme spokojené uživatele a důraz na růst projektu. To je jasně zapsané v naší Tipli DNA.

Přeji Tipli vše nejlepší k narozkám. Zároveň se sluší poděkovat týmu za výbornou práci a trpělivost, často to se mnou nemají úplně lehké. 😉

Poslední aktualizace: 16. 10. 2017