#VímVícReport 6 – zaměření na konverze

1 minuta čtení

Připravil jsem s mým týmem konkrétní shrnutí práce na VímVíc.cz za minulý měsíc. Navazuji na #VímVícReport, který jsem publikoval v květnu. Kampaně jsou stále jedním z hlavních cílů – tj. zaměřujeme se na růst počtu uživatelů a obratu.

Nové strhnutí VímVíc.cz:

1. Marketing/Produkt

  • dosud největší počet přihlášených lidí na webinář
  • hodnocení kurzů uživateli
  • trackování pomocí eventů + automatické vytváření audiencí na jejich základu
  • vylepšení kampaně se slevovými kupóny
  • nové autorespondery přes vlastní mailingovou platformu
  • Facebook login – otevírá cestu k mobilnímu trafficu

2. Vývoj

  • přidali jsme seznam webinářů s možností přehrávání historických záznamů
  • řada úprav a lazení reportů kampaní pro lepší sledování ROI
  • implementovali jsme FB login, který se bude dále integrovat do dalších částí aplikace
  • vylepšili jsme některá dialogová okna
  • testujeme vlastní nástroj pro správu emailových kampaní
  • uživatelé nyní mohou kurzy hodnotit zpětnou vazbou

3. Obchod/produkce

  • nové kurzy, např.: trénink paměti, sama sobě kadeřnicí, ploché břicho, jak na eShop, kurz Photoshopu
  • pokročili jsme v dalších zajímavých kurzech – v kontaktu dalších cca 50 lektorů
  • podařil se nám prodej dalších kurzů firemním zákazníkům – tentokrát kurz Zdravá výživa
  • hledáme posilu do produkčního týmu – připravujeme nový zajímavý content zdarma
  • další růst obratu proti dubnu


Site Footer